?

Log in

August 2009

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Powered by LiveJournal.com
Confession

lovelyflonnie in school_jinks

Woooooo


First post! Just decided to write this so that one day when I re-read this I will fluster and slap myself silly xD

razzberridust already knows this one for today but yeah.

---

So in my Chemistry class, Mr. H looks like the usual asian teacher (haha) that would wear aloha shirts to school. Or those buttoned-short sleeve shirts. Y'know, the regular thing (well in Hawaii it's like that at least lol).

But for some reason (I don't know why), his shirts have been getting weirder and weirder.

Maybe he does a lot of extra things out of class? I dunno. It seems to be that way but..I never see his around much outside of the classroom. So who knows.

It started from yesterday of when I saw him wear a regular shirt. Like, a plain shirt with a breast pocket on the right (or left). It seemed pretty.."casual" from the usual wear. But I just let it go, because I was tired that day and it didn't seem very important (even though it made him look more younger now that I think about it..).

And then just today he wears...a sports tanktop. Wut. You know those ones basketball players usually wear (well generally it could be any sport but it's more basketball players)? Yeah. It was those black tanktops that typical asian guys like....

the ones they wear while they're all hot and sweaty.

So imagine myself coming into class, all bleh feeling (it's my last period of the day), and then suddenly seeing a semi-sweaty teacher wearing a black tanktop.

My god.

And it's weird because he actually has pretty nice arms. NO I'M NOT SAYING MY TEACHER IS HOT BUT..he has nice arms. And of course it's noticeable because usually those arms are covered by SHORT SLEEVES but now they're just...free for all to see.

And it doesn't match with Mr. H's face at all. He has a young-ish body but his face shows an older dude. So it's weird seeing someone wear that while having a 30-ish year old man with glasses face. It's like seeing your nerdy teacher suddenly having this epic body. It's kinda...freaky.

But I dunno maybe it's just me.

Yes, it makes me feel very strange to say that my teacher has nice arms. And this is Mr. H we're talking about.

OH MAN IF HE READ THIS I'D GO NUTS AND JUMP OFF A BUILDING. KTHX.

lolololol.

Comments